پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
30 شرکت دانش‌بنیان و فناور در مرکز رشد گناباد مستقرند

دستاوردهای مرکز رشد فناوری گناباد

30 شرکت دانش‌بنیان و فناور در مرکز رشد گناباد مستقرند

- 1402/10/17

تقوی رئیس مرکز رشد و فناوری شهرستان گناباد، مراکز رشد و فناوری حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت را ایجاد می‌کنند و اساتید و دانشجویان دانشگاهی می‌توانند در فضای مرکز رشد وارد شده و ایده خود را تبدیل به سرمایه کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، مهندس حسین تقوی رئیس مرکز رشدفناوری گناباد در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: برای کسب و کارها در مرحله اول، مشاوره اهمیت دارد و پس از آن سرمایه، لذا سال گذشته 6 میلیارد تومان به طرح‌های دانش‌بنیان در گناباد تسهیلات تزریق کردیم.

رئیس مرکز رشد و فناوری گناباد خاطرنشان کرد: 30 شرکت دانش‌بنیان و دانش‌محور در مرکز رشد مستقر هستند و 11 شرکت در مرحله اخذ مجوز دانش‌بنیان و 4 شرکت مجوز دانش‌بنیان آنها نهایی شده است.

تقوی گفت: 179 طرح دانش بنیان ما مورد حمایت قرار گرفته و به تولید محصول رسیده و به طور مثال بزرگترین شرکت تولید پودر موسیر در خاورمیانه در مرکز رشد و فناوری گناباد فعالیت می‌کند.


دانلود پیوست خبر حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.